sobota, 25 lipca 2009

Przywitanie

Witam!

Jestem radnym Rady Miasta Kędzierzyn – Koźle.

W celu realizacji ustawowego obowiązku radnego utrzymania kontaktu z wyborcami, a w szczególności z tego powodu, że osobiście chcę tego kontaktu postanowiłem umieścić swój blog, w którym będę przedstawiał moje poglądy na bieżące wydarzenia w Kędzierzyńsko – Kozielskim samorządzie gminnym. Do tej pory ten kontakt był ograniczony do osobistych spotkań z mieszkańcami, który nie miał masowego charakteru. Udzielałem się też na różnych forach internetowych. Pewną formą kontaktu z wyborcami, będącą poza mną, w złej wierze prowadziły i prowadzą redakcje niektórych mediów lokalnych, wypaczając w niej moją postać oraz działania.

Z uwagi na to iż rozważam możliwość kandydowania na urząd Prezydenta Miasta Kędzierzyna – Koźla podejmę się próby przekonania osób mój blog odwiedzających do ewentualnego głosowania na mnie w jesiennych wyborach samorządowych, które odbędą się w 2010 roku.

Jako, że kontakt wówczas ma sens jeżeli obie strony mają możliwość prezentowania swoich poglądów, aby te mogły ewoluować i zmieniać się osiągając optymalny kształt, zapraszam do dyskusji, za którą uważam również krytykę, bo tylko ten się nie myli co nic nie robi, a ja chcę zmienić Kędzierzyńsko – Kozielski świat na lepszy.

Pozdrawiam.

Ryszard Masalski

Kędzierzyn – Koźle
25 lipiec 2009 rok

8 komentarzy:

  1. Prawdą jest że lokalne media są stronnicze gdyż lobbują na rzecz Pana przeciwników. Z tym blogiem to bardzo dobry pomysł. Życzę wytrwałości i determinacji a resztę pokaże czas, czy nasze miasto da się jeszcze uratować przed totalnym dziadostwem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    * Dziękuję za dobre słowo.
    * Wytrwałości i determinacji mi nie brakuje, ba mam wiarę że Kędzierzyn - Koźle będzie wspaniałym miejscem, a ta stoi na opracowanym planie działania.
    Pozdrawiam.
    Ryszard Masalski - radny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Radny zakładając, że zostanie Pan prezydentem K-K komu chciałby Pan nadać honorowe obywatelstwo naszego miasta? Kto zdaniem Pana zasługuje na taki zaszczytny tytuł? Proszę uzasadnić swój wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    * Ewentualny wybór mojej osoby na urząd Prezydenta Miasta Kędzierzyna – Koźle nie ma żadnego związku z nadaniem komukolwiek honorowego obywatelstwa Naszego Miasta, ponieważ tytuł ten nadaje Rada Miasta, na wniosek grupy obywateli, stowarzyszeń lub organizacji partyjnych.
    * Ale jeśli mam już wskazać moją kandydaturę do tytułu honorowego obywatela K-K, to uważam iż spokojnie mógłby on przypaść burmistrzowi Kwidzynia, który w 1997 roku, na moją prośbę o pomocy Naszemu Miastu, zalewanemu przez Odrę w czasie pamiętnej powodzi, przyjął grupę dzieci z rodzin powodzian. Tak samo tytuł honorowego obywatela powinni otrzymać Przewodniczący Rady Miasta Tczew i burmistrz Tczewa, którzy jako jedyni przedstawiciele samorządu, przybyli do K-K w 1997 roku, aby zobaczyć skutki powodzi i rozpoznać możliwości pomocy; dodam iż samorząd Tczewa, spontanicznie organizowaną pomoc przez miasta Pomorza Gdańskiego dla miast dorzecza Odry, zalewanych przez tą rzekę, transporty z darami przekierowywał do Kędzierzyna – Koźla; przed moją wizytą w Tczewie w połowie lipca 1997 roku konwoje trafiały najpierw do Opola i Wrocławia, potem dalej do mniejszych miast, po zaspokojeniu potrzeb stolic województw).
    Pozdrawiam.
    Ryszard Masalski – radny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Masalski podobno Pan współpracuje z jakimś stowarzyszeniem czy organizacją . Która to jest i czym się zajmuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    * Jestem przewodniczym stowarzyszenia zwykłego "SPOZA UKŁADÓW". Jej celem jest między innymi kreowanie w mieszkancach gminy zainteresowanie się miejscem swojego zamieszkania, przeciwdziałanie pojawiajacym się patologiom na styku obywatel - urzędnik, kontrola procesów decyzyjnych w życiu publicznym gminy oraz prawidłowy rozwój młodzieży w Kędzierzynie - Koźlu.
    * Stowarzyszenie zostało założone przy moim współudziale we wrześniu 2008 roku.
    Pozdrawiam.
    Ryszard Masalski - radny.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba będzie w tym mieście przydatne.

    OdpowiedzUsuń